Friday, April 20, 2012

32 Minggu...

Assalamualaikum...

Hari nie genap 32 minggu kandungan saya. Semakin hari semakin dekat menunggu saat kelahiran baby baru. Seronoknya....

Lagi 1 bulan lebih nak dekat tarikh bersalin. Saya selalu berdoa pada Allah supaya segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Perut dah semakin membesar, baju² pun dah mulai ketat sedikit. Bukan tak nak beli baju tapi saya fikir lagi sebulan nie pakai ajelah baju yang sama berulang. Rugi rasanya kalau beli baju lagi. Boleh jugak jimatkan belanja.

Barangan keperluan baby pun nak kena sediakan. Alhamdulillah setakat nie semuanya dah beli. Baju² baby pulak kebanyakannya saya dapat dari pemberian kakak ipar saya, baju anak² nya yang masih elok dan dah tak muat lagi. Saya ok je...at least boleh jadi baju basahan di rumah.  Jadi, saya cuma kena beli baju baru untuk berjalan aje. Thanks kak ieta :-)

Doakan semoga saya selamat bersalin dan dapat baby yang sihat dan comel :-)

Insyallah!!

SmiLe:-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers