Thursday, December 27, 2012

Selamat Berkenalan

Assalamualaikum...

Tajuk kat atas di tujukan kepada kawan-kawan blogger saya yang sudi baca entri dan jadi follower saya. Thanks a lot. Actually, saya bukan reti sangat nak customize blog cantik² macam blogger lain. Ada juga nak belajar kat 'tutorial blogger' tapi tak ada masa nak mengadap lama-lama. 

Tahun 2012 pun akan menutup tirai. Gembira ada sedih pun ada. Banyak kenangan 2012 yang saya kecapi. Semoga tahun 2013 nie akan memberi sinar kebahagiaan, kekayaan dan kejayaan dalam hidup saya.Amiin.

Seronok bila dapat menulis macam nie, tak kisah orang nak baca atau tidak tapi saya rasa lega bila dapat luahkan apa yang terbuku dalam hati melalui blog ini. Banyak perkongsian yang kita dapat bila kita baca blog orang lain. Semuanya berbakat. Suka saya tengok bila anak-anak remaja sekarang pun dah pandai berblog.Hehe...

Zaman dulu benda alah nak menaip nie pun saya tak de. Itulah beza zama dulu dan sekarang. Esok bila zaman anak-anak kita tak tahulah macam mana agaknya kecanggihannya ya!

Hari nie dah hari jumaat 28/12/2012, hari jumaat terakhir dalam tahun 2012.

Saya rasa masih banyak kekurangan dalam diri saya yang perlu diperbaiki. Tak kisahlah dari segi apapun, tapi yang paling penting agama. Ilmu agama masih kurang didada. Dengan adanya bacaan ilmiah secara online sedikit sebanyak boleh membantu saya untuk mencantikkan lagi hati dan iman.

In Sha Allah...

Terima kasih kepada semua yang sudi baca entri saya dan yang datang menjenguk walaupun sesaat. ^_^

Pe@ce Munira :-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers