Thursday, October 13, 2011

Sempena Bajet 2012

Assalamualaikum....

Salam 1 Malaysia....Syukur alhamdulillah sbb pembentangan Bajet 2012 dah pun diketahui. Tambah² seronok bila dapat bonus dan kenaikan gaji utk kakitangan awam.

Saya pun tumpang seronok. Bukan apa, at least ia dapat mengurangkan beban utk golongan yang berpendapatan rendah. Tapi lagi best utk bos² dan yang berjawatan tinggi.

Nie yang nk sambung belajar nie....hihihi. Bila di fikir nak sambung belajar mcm tak bersedia lagi sebab kewangan masih belum kukuh. Insyallah panjang umur dan rezeki murah teringin jugak nk sambung belajar kan!

Nak buat bisnes pun belum boleh lagi.Kecil-kecilan tue adalah buat, utk suka² je. Apapun tahniah lah pada semua yang mendapat bonus & mcm² faedah lagi utk Bajet 2012 nie.

Yahooo!!!:-)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers