Wednesday, April 22, 2015

Tips Bergaya Dengan Dress Murah


Kita sering mendengar istilah ‘berbelanja ikut kemampuan’ bukan? Saya berpendapat bahawa, sesuatu pakaian yang mahal atau yang murah, ia bukanlah kayu pengukur untuk anda kelihatan menyerlah. Apa yang lebih penting adalah bagaimana anda menggayakan pakaian tersebut. Ada diantara pembaca di sini yang gemar memakai dress? Tidak kira apa pun jenis dress yang anda gemari, saya terpanggil untuk memberikan beberapa tips bergaya dengan dress murah online J


Apa yang paling penting, beli dress murah dengan rekaan yang simple. Jangan beli dress yang direka dengan kombinasi warna yang terlalu banyak atau dipenuhi corak yang terlalu padat. Pada pendapat saya sendiri, SIMPLE is MORE. Pilih warna-warna lembut seperti pastel colors atau earth colors seperti beige, dusty pink, light peach, lavender dan banyak lagi.



Untuk gaya yang klasik, gayakan dress murah anda tersebut dengan padanan jacket atau cardigan yang juga simple. Jika tiada jacket atau cardigan, anda juga boleh menggunakan sehelai shawl.



Dan untuk gaya yang lebih ranggi, padankan dress murah tersebut dengan sepasang boots dan bawakan seutas beg tangan yang sepadan. Kini penampilan anda sudah cukup menyerlah walaupun hanya dengan memakai sepasang dress murah!

Senang bukan! Pastikan anda guna tips seperti di atas untuk kelihatan lebih cantik dan menarik. ^_^



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers