Monday, October 18, 2010

Minggu Periksa.....

Salam...
Tak lama lagi dah hampir nak bulan 11...mggu nie sibuk anak nak periksa,,,sekolah pun dah dekat nak cuti...kejap masa berlalu.Kite keje tetap sama jer...bile musim anak nak exam nie mulelah mulut mak ayah membebel...(biasakann...)yelah..mcm me nie..anak lelaki kan susah skit nak dilentur..so berleterlah ayahnya hari2...huhuhu...me dah x larat nak leter kat anak..sakit dada dibuatnya.

Apa2 pun anak2 nie perlu dilentur dari kecil lagi...nnti bile dah besar takut kite dipijaknya...betul ker???Walaupun baru darjah 2 tapi mak ayah mesti nak anak beri yang terbaikk..pandai dari mak ayahnya..kan???Tapi bagi me...me x suke nak paksa sgt anak2 nie..bukannya apa..kesian gak sebb baru balik dari sekolah...mereka pun penat sehari kat sekolah...so bile balik rumah x leh nak paksa...kesiannnn..x sampai hati nak suruh belajar..tapi homework kene buat jugak.Itu mmg rutin hari2...Keje Sekolah!!!

Time cuti..seronoklah skit...walaupun 2 hari holiday..hehehe...Tahun depan plak anak no.2 masuk darjah 1.Hopefully semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNya...Amin!!

 Danish No.2
Haziq No.1(Sulung)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers