Monday, November 8, 2010

Marina Island Pangkor ~ 5-7/11/2010



Salam uols..

Alhamdulillah...at last kami semua selamat pergi & balik.Hari keluarga yang sungguh selesa & menyeronokkan.Hari pertama kami sampai dalam pukul 2.00ptg check in then makan tengahari (nasi ayam)yg disediakan oleh Faiz.

Pastue malam plak ada aktiviti Got Talent! for kids only..mak ayah duk diam2 ekk..hehehe..mula2 ramai yang belum bersedia & malu2...Haziq & Danish plak masa tue dah bersemangat dah nak buat persembahan.Dengan beraninya Haziq pun menyanyi...Danish plak nak buat silap mata...hahahaha...hanya orang yang tgk jer tau camner aksinya..hikhikhik..semuanya gelak..hahaha:D

Me masa tue tengah ambik video...so sesaper nak tgk video..sila tunggu ya!

2nd day kat sana pagi tue kami ada lawatan ke Navy Base..petang plak ada games for kid & adult...malam pulak ada persembahan group.Best sesangat tengok persembahan mereka...semuanya sporting giler!hehehe...Macam2 gaya ada....

Apa yang penting semuanya gembira & enjoy.

3rd day, shopping time kt Lumut...hihihi..masa utk habiskan duit..yahoo!!Tapi hubby me awal2 dah pesan jangan beli banyak2 so x banyaklah me beli..me cuma beli ikan bilis, ikan masin, asam jawa & makanan ringan.

Kami bertolak dari sana dalam pkl 2.00 ptg...naik bas & Good Bye!Marina Island...

Jam 6.30ptg kami pun sampai UIA Gombak...Syukur Alhamduillah...

Semuanya berjalan dengan lancar & jayanya...

Thanks to Committe & All Finance Member...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers