Monday, March 28, 2011

Bila Boring...


Hai uols..

Sunyi-sepi opis ari nie...hari Isnin...hari pertama setiap minggu..ramai yang rasa bersemangat bila tiba ari ISNIN..tapi ada jugak yang boring bila tiba ari ISNIN...hahahaha.

Bila tiba ari ISNIN...perasaan malas nak mula keje mesti ada...biasanya lepas 2-3 jam barulah nak mula buat keje ituuu...dan iniiii...hehehe.Masa pula makin lama makin cepat...tup!tup!dah pukul 12.00 tengahari.Huhuhuhu....begitulah setiap ari ISNIN.

Walaupun keje banyak tapi ada lagi masa nak berborak dan surf internet.Hehehehe...

Minggu nie me dah terasa ke'boringannya'...Sebab apa??

Sebabnya ialah keje dah kurang skit...kebiasaannya keje me nie ada kaitan dengan pelajar so bila pelajar dah mula exam dan cuti lama....keje pun dah tak banyak.Kerja yang ada pun skit2 jer...dalam sehari dua boleh siap.Habis tue hari2 yang lain nak buat apa???Kuikuikui...Berangan!!!

Training Weeks!

Last week me pergi course kat Dorsett Regency Hotel, Kuala Lumpur.Tajuk kursus 'Improving Financial Accounting & Reporting Skills' oleh Ms. Wendy Tee from IPA Training. Trainer nie mmg banyak pengalaman dan suka kongsi ilmu.Masa kursus tue cuma 10 orang aje yang daftar, termasuk me dan Huda (member opis)...tak ramai sangat dan kita cepat faham mcm dalam kuliah pulak.Hehehe...Kursus nie memang sesuai utk sesiapa yang nak tahu pasal akaun dan segala2nya.

Sekarang dah bulan Mac..lagi 3 hari masuk bulan April.Hurmmm...me plan bulan 4 nie nak pindah rumah. Pindah lagiiii....!!!!Yela..rumah dah siap renovate...me pun tak sabar nak pindah.Letihhh...fuhhh..memang letih...kemas pakaian, pinggan mangkuk, dan segala harta benda me yang tak seberapa..wakakakaka...

Kalau ikut hati me..mmg banyak barang nak kene humban tapiiii...sayangg...Itu pun me dah byk buang...Yang byk pun me rasa barang mainan Apan yang dah penuh satu beg dan bersepah2.Adoi..pening kepala me memikirkan barang2 mainan nih.

Apa nak buat....:D:D:D

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers