Tuesday, July 19, 2011

Mimpi Sedih



Assalamualaikum....

Orang kata mimpi itu mainan tido.Betul ke?

Saya pun kurang pasti bab mimpi² nie tapi apa yang saya mimpi ari Jumaat lepas memang sangat menyedihkan hati saya. Mimpi saya tue memang tak tahu nak kata apa....Cuma bila saya tersedar dari tido saya tak menangis...Tapi dalam mimpi tue memang saya menangis gila².

Orang kata kalau kita mimpi orang meninggal...orang tue panjang umurkan. Insyallah..semuanya kuasa Allah S.W.T. Tapi apa yang saya harapkan dalam mimpi saya nie janganlah realiti. Takut saya...Semoga Allah lanjutkan usia emak saya.

Actually saya bermimpi emak meninggal dunia...Astagfirullahalazim!!! Memang terkejutkan...

Bila tersedar...hati saya terus dilanda resah gelisah..risau pun ada. Emaklah tempat saya menumpang kasih sehingga sekarang. Emaklah abah saya....tanpanya siapalah saya di dunia ini.

Mimpi tue memang buat saya sedih sgt² :'(

Ya Allah! Engkau Maha Mengetahui apa yang tersirat disebalik mimpi hambaMu ini. Engkau lindungilah emakku dan berilah kesihatan yang baik kepada emakku. Hanya kepadaMu aku bermohon. Amin Ya Rabbalalamin....

Keesokan harinya ...ari Sabtu, kami sekeluarga pergi rumah mak...Alhamdulillah emak sihat seperti biasa cuma saya sedih bila tengok mak. Tengok emak penat aje...macam² keje emak buat kat rumah tue...hmmm.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers