Thursday, April 17, 2014

Ariq 1 2 3

Assalamualaikum,

Abang Ariq yang suka sayang, cium adik Arif.

Comel je bila ada dua anak yang masih kecil. Dua-dua kena bagi perhatian lebih.
Kesian kat Ariq juga sebab kecil lagi dah dapat adik.

Ibu ayah selalu sayang Ariq. Tiada beza pun. Semua sama.

Sekarang Ariq dah masuk 1 tahun 10 bulan. Banyak yang Ariq dah boleh buat. Ariq boleh ulang apa yang ibu ayah cakap. Contohnya bila sebut satu...dua...tiga...sampai sepuluh. Perkembangan yang bagus.

Mungkin kat nurseri pun dah mula belajar sikit-sikit.

Hah! Nielah dia budak mata sepet. Nampak macam muka korea tak??

Ntah ler. Tapi masa mengandungkan Ariq, saya suka tengok cerita korea. Suka giler.Tapi cerita melayu pun tengok jugak. :-)

Ibu ayah sayang abang Ariq.

With Love,


Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers