Wednesday, July 16, 2014

Krim Herba Bayi Tropika

Assalamualaikum,

Mula-mula saya diperkenalkan dengan produk nie dari FB kawan. Kebetulan dia ada jual krim herba Tropika.

Waktu tue, Arif kena batuk dan selsema. Nak bagi ubat memang tak boleh sebab masih bayi. Jadi, saya pun cuba beli krim herba nie. Dah 2 kotak saya guna. Alhamdulillah sesuai untuk Arif. 2 bulan saya guna Arif dah baik batuk dan selsema.


Okay, sekarang saya nak kongsi tentang kebaikan produk nie....

KRIM HERBA BAYI MINYAK KELAPA DARA TROPIKA dengan ramuan minyak eucalyptus (minyak kayu putih), halia dan herba tropika membantu melegakan perut kembung serta perut berangin bayi (colics).

Antara keistimewaan krim herba TROPIKA ialah :-
  • krim tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak
  • krim mudah meresap serta tidak meleleh atau melekit bila disapu
  • krim herba TROPIKA juga berfungsi seperti Viks herba yang melegakan batuk dan selsema 
  • sesuai diguna untuk masalah batuk, selsema, kembung perut, sesak nafas, banyak kahak serta lelah
  • krim ini hanya mengandungi bahan-bahan herba tropika yang halal dan suci serta tiada unsur alkohol atau seumpamanya

Cara Guna :-

Sapu krim pada dada dan belakang anak umtuk menghilangkan kahak atau phlegm serta bunyi "wheezing".
Sapu krim pada perut serta kedua telapak kaki bayi setiap kali selepas mandi atau bila perlu. Boleh di sapu pada dada dan ubun-ubun kepala supaya bayi sentiasa selesa sepanjang hari.

Baguskan? Memang sangat berkesan.

Nak cuba? Saya tak jual tapi sesiapa nak order boleh hubungi :-

Ciciyaya Shop 016-3313290
FB : Ciciyaya Shop / Cici Ery



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers