Wednesday, August 6, 2014

Salam AidilFitri 1435H

Assalamualaikum,

Sempat lagi nak buat ucapan rayakan? Rayakan sebulan.

Jadi di kesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf jika ada salah dan silap, terkasar bahasa yang menyinggung perasaan korang kan. Kosong-kosong ya!

Gambar raya cuma ada satu nie je. Tak sempat, sibuk dengan tetamu yang datang.


Merah tak?
Kaler nie je yang sama kaler dengan baju yang ditempah. Nasib baik jumpa. Hehe.

Tahun nie raya di Keramat rumah mak. Petang raya pertama baru pulang ke kampung suami di Alor Gajah, Melaka.

Seronok dapat cuti seminggu. Tue pun nasib ada cuti lagi 5 hari. Kalau tak raya ke 4 dah kerja. Huhu.
Tahun nie cuti kena bajet. Nak pergi holiday pun kena tengok dulu cam ner. Lagipun tahun nie Haziq ada UPSR. Kecut perut fikir pasal exam anak. No more TV and berleter. :-P

Doakan kejayaan Haziq dalam UPSR 2014 ya!

Terima kasih!!! Sayang korang....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers