Wednesday, February 11, 2009

Apa-apa Aje!

Assalamualaikum wrt.wbt...buat pembaca blog.

Hari nie 11hb Feb 2009...cepat betul masa berlalu..aku rasa banyak keje yang belum aku dpt settlekan.Hrmm...letih pun ada...yelah ngan system yg 'slow'....orgnya pun slow ler jugak sbb x dpt nk buat keje ngan lancar..asyik pending aje.Bosan...bosan...tp x pelah nk buat camner tue ler keje yg beri aku rezeki utk bg anak2 mkn.x keje nnti lagi susah...dh ler zaman skrg nie susah nk dpt keje baguss...!!!Actually aku nk citer perihal anak bila dh sekolah nie...anak aku ler...macam2 hal bebudak nie kan....anak aku baru darjah satu so byk ler cabaran yg terpaksa aku hadapi dgn rasa penuh kesabaran & keletihan.Barulah aku tahu cam ner bila anak dh sekolah nie....nk kena uruskan pakaian, tgk buku sekolah anak, gosok baju sekolah anak....basuh baju sekolah anak,kasut sekolah...aiii...mmg penat beb!So bila cuti aku gunalah waktu tue sebaik mungkin.Budak2 sekolah x sah kalau baju x kotor...itu ler yg perkara yg paling aku gerammm..sekali.Haiiii....x tahulah nk kata apa...rendam jelah ngan clorox tue.Baju plak putih...so mmg senang ler nampak kotorannya walaupun skit jer.Anyway, nie ler pengalaman pertama aku....Semoga Aku Berjaya Di Dunia & Akhirat.Amin...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers