Wednesday, February 11, 2009

Forget Me NoT!!

X lama lagi aku kena transfer ke opis lain.Buat keje lainlah plak.Kiranya bulan nie aku last kt sini.Sepanjang aku keje kat sini, banyaklah kenangan manis, pahit, sedih & gembirayang aku lalui. Semuanya aku ambik sebagai pengajaran & semangat utk aku lebih yakin pada diri sendiri. Walaupun aku x ler bagus mana tp aku gembira keje kt sini. Pada kekawan semua aku nk ucapkan terima kasih bebanyak atas tunjuk ajar, sokongan, dorongan & jasa baik selama aku keje kt sini. Semua aku anggap cam kakak & abang aku. Halalkan makan & minum. Terlebih atau terkurang.I know who i am. Seorang hamba yang lemah. Seorang manusia yang tidak suka pentingkan diri sendiri tanpa memikirkan hati & perasaan kawan. Kita hanya boleh menilai diri sendiri bukan diri orang lain.Yang pasti kita bukan manusia yang 'Perfect!'.Tidak suka mengharap simpati orang utk kepentingan diri sendiri.Itulah diri aku....be yourself & think Positive!Adios~

3 comments:

  1. Hai.. mun..
    Nak kena transfer ke mane?? Ingatkan dah x jadi..huhu..Bila?
    Hopefully dpt sesuaikan diri...Biasa la de kenangan manis & 'pahit'...huhuhuu...
    Good Luck k..

    ReplyDelete
  2. Bulan March 2009 nanti....Insyallah.

    ReplyDelete
  3. Hehe..sis, sedih la plak bila baca post u ni. Jgn risau la sis, opis kita sederettt je nanti, anggaplah cam 'rumah kedai' kekeke. Ada freetime, singgah la kat opis ni. Jangan muncunggg je lalu tapi tak singgah tau. :D and one more thing, jgn risaulah...klu takde member kat opis baru tu nanti yg offer u gi JJ or Care4 esp. tiap2 Jumaat tu, call je kami 'the geng cicipan' kat opis ni tau! Promise to call us nanti. Boleh join sekali. Love you!

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers