Tuesday, June 7, 2011

Musim ~~Nora Elena ♥♥♥


Assalamualaikum...

Musim NORA ELENA pulakk...

Me pun dah ter'suka' tengok cite nie, first time tgk jer dah suka...patut ler member kat opis dok cite..dlm FB pun dok cite pasal drama nie.

Kiranya me dah terlambat mengikuti cite nie..Apapun me nak tengok cite nie sampai habis walaupun dlm Youtube..Hahaha!!!

Harapan me nak tengok kat rumah amat tipis sebab anak2 lebih diutamakan kalau tak dengarlah jeritan dlm rumah..Fuhhh...tak pe2.Kite yang tua kenalah mengalah dengan anak.Betul tak, bang!!!

Cite nie sangat romantik..tapi ada lagi ke lelaki @ suami yang macam nie. Bertuahlah badan kalau ada sesiapa yang dapat suami macam niekan!!Oppss...tak boleh nak cakap lebih2 kat sini takut salah faham pulak.Hihihihi☺☺☺

Oklah nanti kite sambung lagi...daaaa!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers