Wednesday, October 17, 2012

Bunga Oh! Bunga

 Assalamualaikum...

06-08.10.12 - Konvokesyen UIAM yg ke -28.

1st time menjual bunga.Hahaha...pengalaman baru saya sepanjang hidup saya. Memang seronok sangat bila dapat tapak untuk bisnes bunga pada Konvokesyen UIA. Plan nak jual bunga nie memang dari tahun lepas lagi lepas tgk kawan bisnes bunga boleh untung. So, my husband pun pakat dengan kawan nie utk jadi partner kalau dapat tapak masa konvo nie. Our wish came true!Thank Allah!Dengan modal yang ada kitaorg pun mulalah dengan bisnes menjual bunga.Hihihi :-)

1st day - Baby Ariq pun ikut sama sebab tak de siapa nak jaga. Kebetulan, ada kecemasan Mak dek saya meninggal dunia. Masa nie dah petang selepas urusan pengebumian selesai.So sad :(


Kesian baby Ariq terpaksa berpanas. Stroller pulak tak bawa. Memang tak rancang pun nak dtg sini.Next day baru baby tinggal dengan neneknya.Thanks Mak!

With my daugther (oppssss!!!)actually kawan baik...tp dia suka panggil saya Ibu.Hrmmm...maybe sebab mama dia jauh di Sarawak. 

Alhamdulillah, selepas 3 hari memerah keringat...berpanas bagai....tamatlah sudah perniagaan kami. Memang suatu pengalaman yang menarik. Lagipun saya memang suka dengan bunga. My husband pun sampai terfikir nak buka kedai bunga.Memang berbaloi bila berniaga nie. Ada rezeki insyallah tahun depan boleh bisnes bunga lagi.

Munira :-)


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers