Tuesday, October 23, 2012

Kursus Gubahan Bunga~


Assalamualaikum...

Apa yang terlintas di fikiran saya ialah nak belajar mengubah bunga. Saya ada juga tengok laman sosial yang menawarkan kursus tapi semuanya jangka panjang dengan bayaran yang dikenakan agak mahal.

Saya berminat nak belajar teknik mengubah bunga. Caranya agak simple pada pandangan saya. Manalah tahu suatu hari nanti saya ada kedai bunga...hihihi. Angan² bukan main lagi. Dari sekaranglah saya kena fikir macam mana cara nak menambah pendapatan keluarga.

Sejak dari saya menjual bunga di tapak Konvo UIA awal bulan ari tue, saya jadi berminat sangat dan ingin mengikuti kursus jangka pendek bagi mendalami lagi ilmu seni gubahan bunga.

Jika ada kenalan atau sahabat yang tahu mana² tempat yang boleh saya belajar bolehlah email saya di muniera_80@yahoo.com.

Terima kasih kepada kenalan/sahabat yang sudi baca blog yang tak seberapa ini :-)

Ceria Selalu :-) Munira

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers