Tuesday, February 19, 2013

Musim baucar buku RM250

Assalamualaikum...

Masih dalam mood baucar buku. Dah tue kerjanya nak buat camnerkan! Hari-hari kena menghadap muka student UIA yang nak ambil baucar buku. Bestnya diorang...kita tengok je ler!

Dari 4hb lagi dah mula baucar buku di agihkan kepada pelajar. Saya pun terlibat sama sebab dah kerja kat unit pelajar bahagian kewangan...apalagi kenalah jalankan tanggungjawab yang telah diberikan.

Harap-harap mereka guna sebaik mungkin baucar yang diberikan. Bukan senang nak dapat bantuan macam nie. Dulu-dulu mana ada macam nie. Mak ayah kita pun cari duit sendiri nak beli buku sekolah kita. Terima kasih Abah, Mak!

Hari nie tetiba belakang badan rasa sakit pulak. Mungkin sebab terlalu banyak bongkok...hehe...malas nak duduk sebab kerja kena berjalan ke hulu ke hilir. Hah..kan dah sakit tulang belikat.

Baucar buku nie epired 31 May 2013. Harap Maklum ya kepada pelajar-pelajar yang masih belum ambil lagi.

Ok!

Happy Reading~

p/s: Kerja itu satu Ibadah.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers