Tuesday, April 24, 2012

MaLam Yg PaNas...

Assalamualaikum....

Semalam dan sebelumnya pun saya rasa panas...bahang...walaupun hujan. Dengan keadaan saya yang sedang hamil nie memang biasa. Kadang² berpeluh satu badan kerana panas. It's normal for pregnant woman. Yes, agreed!

Cuma, saya saja yang kurang selesa bila dalam keadaan berpeluh. Suami, anak² semuanya tidur lena...sedang enak dibuai mimpi indah!Hehe...

Bila panas mulalah tidur terjaga². Kejap pukul 1.00pagi...kejap pukul 3.00pagi...

Saya pun mencapai handphone tengok jam pukul berapa....

Bila dah pukul 5.00pagi....alarm pun berbunyi.Huhuhu....memang tak lena saya tidur malam tadi.

Apa² pun saya bersyukur dengan apa yang Allah beri pada saya. Saya terimanya dengan penuh redha tanpa merungut.

Alhamdulillah kerana sehingga hari ini Allah masih memberi saya nafas dan teruskan kehidupan seperi biasa.

SmiLe:-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers