Monday, April 23, 2012

Selamat Hari Lahir , Mak!

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak kongsi cerita tentang Mak saya yang sangat saya sayangi. Minggu lepas adik-beradik semua dah plan nak buat birthday party untuk Mak. So, dengan menu potluck masing² pun bawaklah masakan dari air tangan sendiri.Hehehe....bila lagi nak rasa kan. Bukan senang nak rasa masakan dari air tangan sendiri almaklumlah masing² bekerja dan susah nak berjumpa.

Jom tgk gambar nie....


Hah!Inilah antara menu² yang di bawak...
Ada yang ready made dan ada yang hand made...
Semuanya sedap² cuma saya tak larat nak pulun semua, so kena makan sikit² dulu tapi kerap....haha...

Hah kite tgk gambar nie pulak.....


Gambar nie pulak....gambar Mak dan cucunya dari umur 11tahun hinggalah yang paling kecik lebih kurang 7 bulan....Actually ada lagi cucu yang lain tapi mereka tak dapat datang....yang ini dah cukup meriah dan riuh :-)


Ok...Kek nie di sponsor oleh SAYA...hehehe...Kecik jer dan simple....


Saya suka bila buat perjumpaan macam nie sebab dapat merapatkan hubungan silaturahim antara adik beradik. Memang meriah dengan suara anak² buah semua.

Anyway, HAPPY BIRTHDAY, MAK!!!

WE All LOVE You Forever!!!

SMiLe:-)

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers