Monday, May 20, 2013

Customer Service Excellence : Serve it Right!

Assalamualaikum,

Baca tajuk kat atas...omputeh jap! Nie nak cerita pasal kursus yang saya hadiri selama 2 hari di UIA. Nie ler kursus pertama saya dalam tahun 2013 nie. Target point 42 tapi saya baru 12. Tak pe-tak pe masa banyak lagi sehingga akhir tahun.

Kursus nie lebih kepada tatacara kita berhadapan dengan pelanggan. Cara bercakap dengan betul, cara tunjuk arah yang betul, bukan main redahhh je!Hehe...

Bila kursus mesti ada makan minum kann. Jimat duit sementara tunggu gaji. Kikiki...
Dan wajib bila kursus mesti ada kumpulan dan ketua kumpulan. Jadinya nama kumpulan saya 'Sunshine' fuhh..susah nak cari nie. Tagline kami 'Beat the rest!Be the best!'. Ok tak?

Ok..nie ada pesanan sikit dari 'Douglas Adams'....

' to give real service, you must add something which cannot be bought or measured with the money,and that is sincerely and integrity...'

~ Douglas Adams (American Poet)




Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers