Wednesday, December 5, 2012

Layan 'Istanbul Aku Datang'

Assalamualaikum...


Filem nie dah lama keluar kat wayang, sekarang nie dah keluar kat Astro First. Bolehlah langgan sesiapa yang suka sangat subscribe kann. Tapi saya nie pantang dengar bila member dah upload movie baru mesti nak copy.Hehe...

Lagipun member nie memang pakar dalam meng'download' movie. Adalah dalam 5 movie saya dah copy kat dia. (muka tak malu...)

Bukan saya tak suka pergi wayang tapi my hubby nie memang tak nak tengok cerita-cerita melayu nie. Satu lagi bila tengok dalam panggung tue...dengan udara yang nyaman, kerusi yang empuk...apalagi tidurlah dia.Huhuhu...

Kita yang duduk kat sebelah dia, diam jelah layan sorang-sorang tengok movie. Kekadang tue tegur juga my hubby sebab tidur tak hengat dunia sampai berdengkur tueee...ish!ish! Nasib baiklah ada wife yang baik hati tolong kejutkan. 

Tuela sebabnyaa....

So sekarang nie saya tengah layan movie 'Istanbul Aku Datang'. Cerita nie starting dia pun dah menarik sebab kat main kat Istanbulkann...memang cantik pemandangan kat sana.
Untungnya Lisa, Beto, Tomok, Aizat pergi sana. Dapat tengok life style orang kat sana. Hmm...bestnya.

Oklah nanti bila dah habis tengok saya akan update lagi. Ok!Babai..

Pe@ce Munira :-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers