Sunday, November 25, 2012

Bahagia Membahagiakan

Assalamualaikum...




Alhamdulillah. Dengan izin Allah, saya dapat mengikuti seminar 'Bahagia Membahagiakan' yang dianjurkan oleh UIAM dan juga As Sohwah bersama Prof. Dr. Muhaya. 


Pertama kali saya berjumpa Prof. Dr. Muhaya. Orangnya memang sangat terbuka. Setiap kata-katanya amat bermakna. Pengisian yang sungguh mendalam dengan ilmu yang cukup didada. 

Seorang doktor mata yang peramah, rendah diri dan yakin pada diri sendiri. Amat besar hati bila dapat berjumpa dengannya. 

Jarang sekali saya mengikuti seminar ilmu seperti ini. Dengan adanya seminar ini, sedikit sebanyak dapat mengubah diri saya menjadi insan yang lebih baik dari segi rohani dan ibadah. In sha Allah.

Saya berharap semoga suatu hari nanti saya dapat pergi seminar seperti ini bersama suami dan anak-anak.

" Menjadi Impian Setiap Insan Untuk Mencapai Kebahagiaan dan Membahagiakan Insan Lain, Lebih Utama Lagi Kebahagiaan Bermula Dengan Diri Sendiri" - Prof. Dr Muhaya.

Pe@ce Munira :-)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers